Spiel ist sehr unscharf auf 1080p / Keine Deutsche Unterstützung?

Huhu ich mag das spiel sehr. Ich finde es hat ein sehr gutes Grundkonzept.

Aber ich hab ein Problem.

Und zwar das spiel ist only in englisch…kommt es auch in Deutsch raus ?

Zum zweiten Problem.

Ich Spiel es auf 1080p und mit dem Antialiasing ist es sehr unscharf.
Ich hab schon versucht es mit Reshade und dem shader “AdaptiveSharpen.fx” schäfer da zu stellenzu lassen, wird aber leider vom anti cheat tool geblockt.

wird es noch ein Schärfe Regler mit eingebaut ?

Maybe Germany, France and other European countries should stop dubbing and stop translate all movies, games and series. We never did that in The Netherlands. I grew up with games in english from age 7 and never had any problem. English is a world language, too bad many countries are stubborn and only want everything in their own language even though the stuff/material comes from another part in the world…

I love your country btw. Learning dutch everyday on Duolingo. Hopefully my dutch will be better then my english

cheers from norway

Ich kann kein englisch, und will es auch nicht können.Ich mag die English Sprache auch nicht kam immer ohne zurecht. aber wenn sie das nicht ändern haben sie wieder weniger Spieler. Ich finde wenn man ein spiel in einem land veröffentlicht dann soll es auch die Sprache Inhalten .

The game is in english, you choose to buy and play it. And it’s not a singleplayer story, how many english words are in the game? 10? :slight_smile:

If you mean that it’s blurry I agree. There are several config options that can be done in notepad that makes it all crisp. I recommend it, youtube have several tutorials on it.